Streamz

< Terug naar alle jobs

Go-to-Market Manager

In Vilvoorde

Streamz is de Vlaamse streamingdienst, opgericht in september 2020 door DPG Media en Telenet. Streamz brengt de strafste ‘Streamz Originals’ uit eigen huis in fictie, docu en reality, aangevuld met heel wat lokale producties van DPG Media (VTM) en Play Media (Play4) en uitgebreide catalogus content. Daarnaast heeft het platform een uitgebreid internationaal aanbod van o.a. HBO en HBO Max, aangevuld met een kidszone, en op Streamz+ een extra aanbod aan honderden recente films.

Streamz is een lokale scale-up met 35 gepassioneerde medewerkers die zich bezighouden met content, marketing & communicatie, sales en productontwikkeling.

Elke aflevering in het leven van een marketeer bij Streamz is anders, maar ze zijn allemaal even spannend. Als Go-to-Market Manager sta je in voor Content Engagement Management en ga je onze klanten verder activeren en verlekkeren met al onze lokale en internationale Streamz content, en zorg je ervoor dat ons rijk content aanbod zo goed mogelijk gepromoot wordt naar de Streamz abonnees. Dit met als doel om onze klanten zo lang mogelijk als abonnee te behouden, en zo mee de Streamz klantenbasis te doen groeien.

 

Zie jij jezelf al de hoofdrol spelen in Life Of A Marketeer? Solliciteer dan nu, en wie weet word je binnenkort een echte Streamzer!

 

Wat ga je allemaal doen?

  • Onderhouden en optimaliseren van de Streamz in-app user experience. Klanten via de beste customer journeys en in-app marketingtools gidsen naar de films en series die het beste bij hen passen.

  • Inzichten verzamelen via data dashboards, data science modellen en analyses, en deze vertalen in concrete acties om het ontdekken en kijken van content op ons platform te stimuleren.

  • Data-gedreven campagnes uitvoeren waarbij je de A/B testing mindset in het bedrijf stimuleert.

  • Samenwerken met interne stakeholders (data team, product team, recommendation team, communicatieteam), en de leiding nemen om iedereen bij elkaar te brengen en tot concrete beslissingen en initiatieven te komen.

  • Ondersteunen van migratie campagnes (bv.: Streamz klanten aanzetten om Streamz+ te kopen) die via briefing worden uitgezet door collega’s in de Customer Base Management squad en verantwoordelijkheid dragen voor de implementatie, uitvoering en rapportering er van.

  • Jouw belangrijkste doelstellingen: churn van klanten verlagen, ‘engagement’ en content consumptie van klanten verhogen, ‘customer lifetime value’ maximaliseren.

  • Je rapporteert rechtstreeks aan de Customer Base Management Lead.

Solliciteer nu




Als ideale kandidaat heb je volgend profiel:

  • Minstens drie jaar ervaring in het opzetten en optimaliseren van in-app customer journeys. Je kan deze conceptueel uitdenken en toelichten aan UI/UX en data stakeholders die deze verder kunnen uitbouwen en implementeren.

  • Je bent data gedreven, analytisch ingesteld en denkt out-of-the-box.

  • Je hebt sterke projectmanagement skills.

  • Je sterke copywriting en communicatieskills zorgen ervoor dat je onze content op een aantrekkelijke manier in de verf kan zetten.

  • Je houdt de vinger aan de pols omtrent de laatste trends rond interfaces en usage stimulation in de streaming markt.

  • Je hebt een passie voor films en series.

  • Ervaring in een B2C subscription business is een troef.

  • Je bent een vlotte spreker in het Nederlands en Engels.

 

Wij zoeken persoonlijkheden:

Bij Streamz hebben wij zo onze eigen manier om dingen aan te pakken. Daarom zijn wij vooral op zoek naar nieuwe collega’s met een bepaalde attitude:

  • Je werkt voor het team, niet voor jezelf. Je vindt het belangrijker dat het team wint, dan zelf te scoren.

  • Je houdt niet van middelmatigheid en je gaat in je job altijd voor kwaliteit en excellentie.

  • Je wil impact hebben, resultaten behalen en successen boeken.

  • Je ziet overal mogelijkheden om het anders en beter te doen, en je neemt daarin zelf initiatief.




Wat bieden wij jou aan?

  • De kans om mee te bouwen aan onze ambitie om één van de top twee streaming-diensten van Vlaanderen te worden.

  • Een werkomgeving op menselijke schaal, waar ruimte is voor initiatief en waar iedere werknemer vanuit zijn rol heel veel impact kan hebben op het succes van ons bedrijf.

  • We hechten veel waarde aan autonomie, maar er staat altijd een team van zeer energieke entertainmentprofessionals aan jouw zijde om je bij te staan. We zitten als één team in dit avontuur!

  • De kans om verder te groeien en te blijven (bij)leren, professioneel en als individu.

  • Een competitief salarispakket.

  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid tot thuiswerk om een goede work-life balans te behouden.

 

Herken jij jezelf in dit profiel? Dan pas je perfect in ons team.


Solliciteer nu

Zie jij het leven van een marketeer helemaal zitten?

Check dan nu al de trailer van jouw werkdag bij Streamz.

Waar staan we voor bij Streamz?

Streamz is actief toegewijd aan het creëren van een diverse omgeving en is er trots op een werkgever te zijn die gelijke kansen biedt aan iedereen. Wij hebben een duidelijke visie om de plek te zijn waar een diverse mix van getalenteerde mensen met passie komen, blijven en hun beste werk willen leveren.

Je komt terecht in een toffe bende met een no nonsense-attitude, vol eerlijkheid en transparantie. Een superhechte groep met betrokkenheid en gedrevenheid als voornaamste brandstof!


Waar is ‘t te doen?

Medialaan 38, 1800 Vilvoorde, BE

Routebeschrijving

Contacteer ons

HR@streamz.be