< Terug naar alle jobs

CRM Campaign Coordinator

In Vilvoorde


Streamz is de Vlaamse streamingdienst, opgericht in september 2020 door DPG Media en Telenet. Streamz brengt de strafste ‘Streamz Originals’ uit eigen huis in fictie, docu en reality, aangevuld met heel wat lokale producties van DPG Media (VTM) en Play Media (Play4). Daarnaast heeft het platform een uitgebreid internationaal aanbod, aangevuld met een kidszone, en op Streamz+ een extra aanbod aan honderden recente films.

Streamz is een lokale scale-up met 50 gepassioneerde medewerkers uit verschillende vakdomeinen: content, marketing & communicatie, sales en productontwikkeling.

Elke aflevering in het leven van een CRM Campagne Coordinator bij Streamz is anders, maar ze zijn allemaal even spannend. Als CRM Campagne Coordinator ga je de bestaande klantenbasis verder activeren en verlekkeren met al onze lokale en internationale content. Dit met als doel om de klanten leeftijd te maximaliseren, en zo mee de Streamz klantenbasis te doen groeien. 

Zie jij jezelf al de hoofdrol spelen in Life Of A CRM Campagne Coordinator? Solliciteer dan nu, en wie weet word je binnenkort een echte Streamzer!

Wat ga je allemaal doen? 

  • Als CRM Campagne Coordinator ben jij verantwoordelijk voor het ontwerpen, opzetten en beheren van e-mailcampagnes, push-notificaties en andere direct marketingcommunicatie
  • CRM-systeem beheren: onderhouden en optimaliseren van customer journey flows en op termijn ook zelfstandig flows kunnen bouwen
  • Je helpt bij het analyseren van 121 campagneresultaten en verbeteren van toekomstige campagnes op basis van geleerde inzichten
  • Jouw belangrijkste doelstellingen: churn van klanten verlagen, ‘engagement’ en gebruik van klanten verhogen, ‘customer lifetime value’ maximaliseren

 

Als ideale kandidaat heb je volgend profiel:

  • Minstens twee jaar ervaring in het opzetten van customer journeys en e-mailcampagnes, via een CRM-tool 
  • Je hebt een Bachelor of Master behaald
  • Kennis van HTML/CSS en e-mail formats kunnen vormgeven a.d.h.v. codering is een plus
  • Basiskennis van andere digitale marketingtools (bv. Google Analytics, UTM tagging)
  • Je bent analytisch ingesteld en denkt out-of-the-box
  • Met je uitstekende organisatorische en planningsvaardigheden geeft het halen van deadlines nooit problemen. Je weet altijd de juiste balans te vinden tussen snelheid en nauwkeurigheid.
  • Ervaring in een B2C subscription business is een plus
  • Je bent een vlotte spreker die zich vlot kan uitdrukken in het Nederlands en Engels.

Ben jij een echte Streamzer? 

Als echte Streamzer ben je een team player in hart en nieren. Voor jou is het belangrijker dat het team wint dan dat jij zelf scoort. Middelmatigheid is niet jouw stijl; je streeft altijd naar de hoogste kwaliteit en excellentie. 

Je bent gedreven om impact te maken, resultaten te behalen en successen te vieren. Je ziet overal kansen voor verbetering en neemt zelf het initiatief om dingen beter te doen. 
 
 Waardevolle waarden. 
 
Bij Streamz draait alles om onze mensen. We kiezen dan ook bewust voor collega’s die sterk aanleunen bij onze kernwaarden:  
  • Kijkerkijken: Alles begint bij de kijker. Voor hen doen we ‘t. Wanneer zij het anders zijen, kijken wij hoe het nog beter kan. In het ook én in het hart. Want pas door ze écht te begrijpen, maken wij van kijkers fans.  
  • Groeigoesting: We zijn er klaar voor. De weg is lang en de concurrentie groot. Maar onze ambitie is groter. De lat ligt hoog – die van ons nog hoger. Onderweg verleggen we grenzen. Eindbestemming: elk scherm in Vlaanderen.  
  • Verbeterweten: Oeps, daar ging iets fout. Niet erg, want wij staan klaar. Met de handen uit de mouwen, gaan we volop voor verbetering? De media-oceaan is ruig maar wij surfen als geen ander op de golven van verandering. 
  • Coscoren: We zijn een klein team dat steunt op stevige schouders. Het beste werk maak je samen. En dus groeien wij mét elkaar. En juichen we voor elkaar. Want die samenwerkt, kan samen scoren. 
  • Creëerdrang: We zijn een kleine speler met grote goesting om de regels te buigen. Wij zijn makers, uitvinders, relschoppers. Creativiteit is onze motor. Om te verbluffen, te vernieuwen, en zelf de grootsten te verrassen.  

Wat bieden wij jou aan?

  • De kans om mee te bouwen aan onze ambitie om één van de top twee streaming-diensten van Vlaanderen te worden.
  • Een werkomgeving op menselijke schaal, waar ruimte is voor initiatief en waar iedere werknemer vanuit zijn rol heel veel impact kan hebben op het succes van ons bedrijf.
  • We hechten veel waarde aan autonomie, maar er staat altijd een team van zeer energieke entertainmentprofessionals aan jouw zijde om je bij te staan. We zitten als één team in dit avontuur!
  • De kans om verder te groeien en te blijven (bij)leren, professioneel en als individu.
  • Een competitief salarispakket.
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid tot thuiswerk om een goede work-life balans te behouden.

Herken jij jezelf in dit profiel? Dan pas je perfect in ons team.

Waar staan we voor bij Streamz? 

Streamz is actief toegewijd aan het creëren van een diverse omgeving en is er trots op een werkgever te zijn die gelijke kansen biedt aan iedereen. Wij hebben een duidelijke visie om de plek te zijn waar een diverse mix van getalenteerde mensen met passie komen, blijven en hun beste werk willen leveren.

Je komt terecht in een toffe bende met een no nonsense-attitude, vol eerlijkheid en transparantie. Een superhechte groep met betrokkenheid en gedrevenheid als voornaamste brandstof!


Waar is het te doen?

Medialaan 38, 1800 Vilvoorde, BE

Contacteer ons

HR@streamz.be