< Terug naar alle jobs

Campaign Manager

In Vilvoorde

Streamz is de Vlaamse streamingdienst, opgericht in september 2020 door DPG Media en Telenet. Streamz brengt de strafste ‘Streamz Originals’ uit eigen huis in fictie, documentaires en reality, aangevuld met heel wat lokale producties van DPG Media (VTM), Play Media (Play4) en VRT. Daarnaast heeft het platform een uitgebreid aanbod internationale series en films, aangevuld met een kidszone inclusief het beste van Studio 100. Streamz is de afgelopen jaren sterk gegroeid en telt ondertussen 50 gepassioneerde vaste en freelance medewerkers. 

Elke dag als Campaign Manager bij Streamz is een nieuw avontuur vol spanning en creativiteit. In deze rol werk je samen met je team om boeiende campagnes te ontwikkelen die onze titels zo aantrekkelijk maken dat mensen niet kunnen wachten om zich op Streamz te abonneren.  Als Campaign Manager ben je een sleutelfiguur binnen ons team en werk je nauw samen met zowel interne als externe stakeholders. Jouw doel is om onze nieuwste series via een diverse mediamix onder de aandacht te brengen bij ons doelpubliek. 

Zie jij jezelf al schitteren als Campaign Manager? Solliciteer dan nu, en wie weet ben jij binnenkort een echte Streamzer! 

Wat ga je allemaal doen? 

  • Bedenken, uitvoeren en beheren van 360°communicatiecampagnes voor lokale en internationale titels. 
  • Ontwikkelen van de briefings voor ons extern communicatieagentschap (TBWA) en interne teams. 
  • De creatie initiëren van communicatie en marketing tools.  
  • Samen met de performance marketeer digitale en sociale media campagnes beheren. De verschillende agentschappen 
    briefen, evalueren en bijsturen. 
  • Budget van jouw campagnes beheren. 
  • Zeer nauwe relaties onderhouden met je interne en externe stakeholders ter ondersteuning van de communicatiecampagnes. 
  • In overleg met onze partnership manager zorgen voor de promotie van onze content op o.m. VTM GO en GoPlay. 

Wat wordt er van jou verwacht?

  • Je hebt minimaal drie jaar relevante ervaring in het managen van communicatiecampagnes.
  • Je hebt sterke projectmanagement skills.
  • Je bent in staat de essentie te vatten van wat een serie uniek maakt voor het doelpubliek en daar een communicatiecampagne op af te stemmen.
  • Je begrijpt hoe klassieke media en nieuwe media (Snapchat, TikTok, Instagram, social gaming,...) werken en elkaar kunnen versterken.
  • Ervaring met, en kennis van, content marketing en storytelling op sociale media.  
  • Je blinkt uit in stakeholder management  
  • Je bent een vlotte communicator die zijn/haar ideeën goed kan overbrengen in het Nederlands.
  • Heb je ervaring in de audiovisuele entertainment sector dan is dit een mooie troef maar geen must. 

Ben jij een echte Streamzer?

Als echte Streamzer ben je een teamplayer in hart en nieren. Voor jou is het belangrijker dat het team wint dan dat jij zelf scoort. Middelmatigheid is niet jouw stijl; je streeft altijd naar de hoogste kwaliteit en excellentie. Je bent gedreven om impact te maken, resultaten te behalen en successen te vieren. Je ziet overal kansen voor verbetering en neemt zelf het initiatief om dingen beter te doen. 

Waardevolle waarden ... 

Bij Streamz draait alles om onze mensen. We kiezen dan ook bewust voor collega’s die sterk aanleunen bij onze kernwaarden:  

Kijkerkijken: Alles begint bij de kijker. Voor hen doen we ‘t. Wanneer zij het anders zijen, kijken wij hoe het nog beter kan. In het ook én in het hart. Want pas door ze écht te begrijpen, maken wij van kijkers fans.  

Groeigoesting: We zijn er klaar voor. De weg is lang en de concurrentie groot. Maar onze ambitie is groter. De lat ligt hoog – die van ons nog hoger. Onderweg verleggen we grenzen. Eindbestemming: elk scherm in Vlaanderen.  Verbeterweten: Oeps, daar ging iets fout. Niet erg, want wij staan klaar. Met de handen uit de mouwen, gaan we volop voor verbetering? De media-oceaan is ruig maar wij surfen als geen ander op de golven van verandering.  

Coscoren: We zijn een klein team dat steunt op stevige schouders. Het beste werk maak je samen. En dus groeien wij mét elkaar. En juichen we voor elkaar. Want die samenwerkt, kan samen scoren.  

Creëerdrang: We zijn een kleine speler met grote goesting om de regels te buigen. Wij zijn makers, uitvinders, relschoppers. Creativiteit is onze motor. Om te verbluffen, te vernieuwen, en zelf de grootsten te verrassen.  

Wat bieden wij jou aan?

  • De kans om mee te bouwen aan onze ambitie om één van de top twee streaming-diensten van Vlaanderen te worden.
  • Een werkomgeving op menselijke schaal, waar ruimte is voor initiatief en waar iedere werknemer vanuit zijn rol heel veel impact kan hebben op het succes van ons bedrijf.
  • We hechten veel waarde aan autonomie, maar er staat altijd een team van zeer energieke collega’s naast jou om je bij te staan. We zitten als één team in dit avontuur!
  • De kans om verder te groeien en te blijven (bij)leren, professioneel en als individu.
  • Een competitief salarispakket.
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid tot thuiswerk om een goede work-life balance te behouden.

Herken jij jezelf in dit profiel? Dan pas je perfect in ons team.

Waar staan we voor bij Streamz? 

Streamz is actief toegewijd aan het creëren van een diverse omgeving en is er trots op een werkgever te zijn die gelijke kansen biedt aan iedereen. Wij hebben een duidelijke visie om de plek te zijn waar een diverse mix van getalenteerde mensen met passie komen, blijven en hun beste werk willen leveren.

Je komt terecht in een toffe bende met een no nonsense-attitude, vol eerlijkheid en transparantie. Een superhechte groep met betrokkenheid en gedrevenheid als voornaamste brandstof!


Waar is het te doen?

Medialaan 38, 1800 Vilvoorde, BE

Contacteer ons

HR@streamz.be